Escape room – lekcja historii

sp
Nauka przynosi lepsze efekty i jest bardziej skuteczna, gdy zostanie połączona z emocjami i wyobraźnią. Zajęcia utrwalające najważniejsze zagadnienia z historii w klasie 4 przeprowadzone zostały w formie escape roomu.

Uczniowie pracowali w zespołach i wspólnie zmagali się z wieloma zagadkami, które miały na celu badanie poziomu opanowania kompetencji kluczowych. Była to nie tylko „gimnastyka umysłu”, ale także działanie sprzyjające integracji zespołu i budowaniu właściwych relacji. Przygotowanie zajęć w takiej formie wymaga mnóstwa przygotowań, ale dla uczniów to świetna zabawa połączona z edukacją. Zajęcia prowadziły: Marzena Kołakowska i Małgorzata Gałęziewska

IP, Ewa Liszewska

Fot. SP CzB

 

 

Zapisz się na darmową prenumeratę Kuriera Przasnyskiego!

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

×