Otrzymał telefon z „banku”. Przekazał kod blik. Stracił 10 tysięcy złotych

n
Śledczy przyjęli kolejne zawiadomienie o oszustwie metodą na tzw. pracownika banku. Pewien 26-letni mieszkaniec Szczytna otrzymał telefon z placówki, w którym posiadał konto. Wprowadzony w błąd, co ewentualnej próby włamania na jego konto przekazał rzekomemu pracownikowi kod BLIK. Po pewnym czasie zorientował się, że z jego rachunku „wypłynęła” kwota 10 tys. złotych. Policjanci apelują! Okres przedświąteczny to czas żniw dla oszustów. Dlatego zachowajmy szczególną ostrożność!

2 grudnia parę minut po godzinie 19:00 z oficerem dyżurnym szczycieńskiej komendy skontaktował się 27-letni mieszkaniec Szczytna. Mężczyzna oświadczył, że prawdopodobnie stał się ofiarą oszustwa internetowego. W wyniku czego stracił wszystkie swoje oszczędności.

Z relacji 27-latka wynikało, że otrzymał on telefon z baku, w którym posiadał konto. W rozmowie z pracownikiem uzyskał informację, że mogło dojść do próby włamania na jego rachunek bankowy. Celem weryfikacji tych informacji został poproszony o podanie kodu BLIK. Mężczyzna zaniepokojony całą sytuacją przekazał dane, o które został poproszony. Po pewnym czasie zorientował się, że z jego konta „wypłynęła” kwota 10 tys. złotych.

IP, KPP

Zapisz się na darmową prenumeratę Kuriera Przasnyskiego!

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

×