Programowanie i logiczne myślenie

n
Na zajęciach w Gminnej Bibliotece Publicznej w Krasnem rozwijano logiczne i algorytmiczne myślenie przez zabawę.

Układając własnoręcznie przygotowane sudoku. Posługiwaliśmy się pojęciami pion, poziom, skos. Rozwijaliśmy umiejętności myślenia strategicznego i logicznego rozumienia zasad. Intuicyjnie dodawaliśmy i odejmowaliśmy wyniki rzutów kośćmi 2 x 6, grając na macie edukacyjnej o 36 polach w kółko i krzyżyk inaczej, oraz ćwiczyliśmy orientację przestrzenną z muchą na przygotowanej wcześniej planszy 5×5.

IP, GBPK, Fot. GBPK

 

Zapisz się na darmową prenumeratę Kuriera Przasnyskiego!

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

×